Nenechte se napálit reklamními triky
Možná se k vám dostalo virální video, ve kterém zkušená marketérka odhaluje největší reklamní triky. Způsoby, jakým společnosti prezentují své výrobky a služby, jsou opravdu přesvědčivé a spousta lidí nakonec podlehne lákavým slovům, aniž by si o dané věci zjistila další informace. A právě ty nás mohou utvrdit v tom, že jsme si vybrali správně, nebo naopak od nákupu odradit. Ale kde zkušenosti, testy, rady a návody hledat? Na internetu!
Dejte na doporučení zkušených
Prodejci mají ve zvyku prezentovat své zboží jako vysoce kvalitní a nejlevnější, ale realita je bohužel vždy trochu jiná. Buďte si však jisti tím, že nejste prvním zákazníkem, kdo danou věc zakoupil a stačí trochu zapátrat a stoprocentně najdete uživatelské recenze a hodnocení. I zde je však na místě určitá skepse – někteří e-shopáři (především ti neznámí a začínající) si píší pozitivní hodnocení na serverech typu Heureka sami. Mnohem objektivnější jsou osobní blogy, ale přesto mějte na paměti, že za negativní recenzí může být věčná nespokojenost pisatele. Nespoléhejte se proto na jediný zdroj a dejte si na čas. V případě nákladných položek (např. plastová nebo dřevěná okna) je „detektivní práce“ opravdu na místě a může vám do budoucna ušetřit spoustu starostí a peněz.Nakupujte u prodejců, kteří svému sortimentu rozumí
Česká republika je e-shopová velmoc. Internetové obchody vznikají jako houby po dešti a mnozí prodejci ani netuší, co vlastně prodávají. Nedočkáte se u nich zpětné vazby a neodpoví vám na důležité dotazy. Nakupujte proto v zavedených a renomovaných e-shopech, které se nechlubí jen nízkou cenou, ale kvalitním a prozákaznickým servisem. Např. sportovní nářadí tam, kde vám poradí i s tím, jak na něm efektivně cvičit a oblečení zase u prodejce, který vám doporučí vhodnou velikost.Publikováno: 12. 07. 2014
Kategorie: Praktické rady