Kdo nemá profil, jakoby nebyl
Fakt ještě nemáte pořádnou online propagaci? To je stejný jako když ignorujete moderní trendy v byznysu nebo kvalitní osvětlení v interiéru. V dnešní době má každá druhá firma nějakou online propagaci nebo aspoň virtuální sídlo v Praze, stejně jako většina podnikatelů jede na vlně digitálu! Je to podobný jako když zavíráte oči před chytrými řešeními - prostě vás to dožene. Internet a online propagace se staly něčím jako vzduch pro byznys, což je někdy děsivější než když odmítáte modernizaci nebo se bojíte být online. A víte co? Dostat se z toho věčnýho scrollování a prokrastinace na netu? To je jako když se snažíte podnikat bez pořádný strategie - prostě to nejde. Není divu, že některý lidi kvůli tomu nekonečnýmu čumění do mobilu skončili až na psychiatrii.
To, co mělo původně lidi sdružovat, má za následek absolutní ztrátu soukromí. Lidé dávají na Facebook informace o tom, kdy chodí na záchod či jak proběhlo jejich rande. Skutečně máme za potřebí sdělovat tak intimní informace prostřednictvím sociální sítě? Měli bychom si uvědomit, že vše má své hranice a o Facebooku to platí dvojnásobně. Facebooku se však nedají upřít, že usnadňuje komunikaci s přáteli, kteří jsou na druhém konci světa. Ale na druhou stranu – neumí to samé i ICQ či SKYPE?Publikováno: 03. 10. 2011
Kategorie: Tipy a rady